שיווק ועיצוב מוצרים טכנולוגים (הייטק)*

אחת המטרות המרכזיות של מדע השיווק הינה להשיג שביעות רצון לקוחות באמצעות בניית קשרי-לקוחות (Customer Relations) מבוססי ערך (Value-based). במרחב השיווקי ובעיקר בענפי ההיי-טק, השגת מנהיגות שוק או עליונות שוק ביחס למתחרים הינה אבן דרך בחשיבה אסטרטגית ותפעולית בתחומי השיווק, וכוללת בתוכה מערכי תכנון-שיווק רבים. מטרת הקורס היא על כן להניח את היסודות המושגיים, התיאורטיים והמעשיים, הניהוליים והתפעוליים, להבנה יסודית של מדע השיווק בדגש על שיווק טכנולוגיות. במהלך הקורס, ייחשף הסטודנט לראייה מודרנית של חשיבה שיווקית, החל מניתוח שווקים, תכנון מוצרים, תמחור שוק, ועד הפעלת ערוצי שיווק מתאימים. הקורס יועבר דרך פריזמה ניהולית ומעשית המספקת חשיפה הקשרית ליישומים שיווקיים המופעלים במסגרת ארגונית רחבה.

המרצה

אייל דוד

אייל דוד